חשד להסתה: הקצין בצה"ל ועוה"ד הבכיר נחקרו במשטרה

בנצי לייזרוביץ No Comments on חשד להסתה: הקצין בצה"ל ועוה"ד הבכיר נחקרו במשטרה

המשטרה חקרה את אל"מ זאב רז ועוה"ד דוד חודק בחשד להסתה, בעקבות דבריהם החמורים נגד הממשלה והעומד בראשה

General view of the Lahav 443 police unit headquarters in the city of Lod on November 4, 2019. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ìäá 433 áðééï îáè àéìåñèøöéä îùèøä úçðä צילום: Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשטרה חקרה היום (ראשון) באזהרה, את אלוף משנה במיל' זאב רז ואת עורך הדין דוד חודק, שהתבטאו בחומרה נגד הממשלה, בחשד לעבירות הסתה.

רז נחקר ביחידת הסייבר בלהב 433 בחשד לעבירות של הסתה לאלימות ואיומים ושוחרר לביתו בערבויות מתאימות ועו"ד חודק, נחקר ע"י חוקרי היחידה לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, בחשד לעבירה של הסתה לאלימות.

כזכור, ביום חמישי שעבר, עו"ד דוד חודק העלה את רמת ההסתה נגד הימין לרף חדש, ואיים שישתמש בנשק נגד הרפורמה המשפטית.

בכנס לשכת עורכי הדין אמר חודק: "החלטתי שלא אחיה יום אחד בדיקטטורה. אם צריך להילחם על זה – אני אלחם. אני מדבר עם חברים מהשירות הצבאי שלי. אנשים מוכנים להילחם עם נשק. אם צריך להגיע לזה, ואם יגררו אותי לשם – זה מה שאני אעשה".

אחריו, הגדיל לעשות אל"מ במיל' זאב רז, הטייס שהוביל את תקיפת הכור הגרעיני בעיראק וכתב על דברי חודק: "מפליאה אותי מתינות הניסוח של חודק. רק התגוננות בנשק? פסיבית? כוסות רוח למת. אם יקום ראש ממשלה וייטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות, ראש הממשלה הזה הוא בן מוות, פשוט כך, יחד עם שריו ועושי דברו".

"גם לנו צריך להיות דין רודף" הוסיף. "דין הרודף שלי אומר: אם על ארצי השתלט אדם, זר או ישראלי, ומנהיג אותה באופן לא דמוקרטי, חובה להרוג אותו. לא מנומס, מעורר חלחלה, אבל הברירה היא הרבה מתים חפים מפשע, ומוטב להרוג קודם את הפושעים. מכין גילוי דעת מפורט בנושא".

השניים, חזרו בהם מהדברים, והמשטרה באישור הפרקליטות פתחה בחקירת האמירות המזעזעות.

כתגובה לדברי ההסתה החמורים, שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הגיש הבוקר תלונה במשטרה נגד זאב רז ודוד חודק על הסתה לרצח ראש הממשלה ושרי הממשלה.



0 תגובות